χαρακτηριστικα

Δυνατότητες τηλεφωνικού κέντρου vPbx

Ring Groups

Ομάδες από συσκευές που δέχονται τις ίδιες κλήσεις ταυτόχρονα ή με πολιτική προτεραιότητας

Time Conditions

Αυτόματη δρομολόγηση των κλήσεων ανάλογα με την ώρα και την ημέρα

Call Queues

Διαχείριση ουράς εισερχόμενων κλήσεων με σειρά προτεραιότητας και προκαθορισμένη κατεύθυνση κλήσεων σε διαθέσιμο αντιπρόσωπο συγκεκριμένου τμήματος

Τηλεφωνητής – Voicemail

Δωρεάν υπηρεσία τηλεφωνητή η οποία στέλνει τα φωνητικά σας μηνύματα στο email που θέλετε.

Αναμονή Κλήσης – Call Waiting

Η υπηρεσία σας ενημερώνει για επιπλέον εισερχόμενες κλήσεις κάτα την διάρκεια μίας συνομιλίας.

Καταγραφή Κλήσεων

Δυνατότητα καταγραφής κλήσεων για εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις

Φωνητικό Μενού (IVR)

Το Φωνητικό Μενού ή IVR επιτρέπει στους καλούντες να αλληλεπιδρούν με το VPBX πατώντας πλήκτρα στο δικό τους τηλέφωνο. Αυτό σημαίνει ότι οι καλούντες μπορούν να καθοδηγήσουν τις κλήσεις τους στο σωστό τμήμα που επιθυμούν να συνδεθούν.

Τηλεφωνικές Συνδιαλέξεις – Conferences

Σας επιτρέπει να κάνετε συνομιλίες με παραπάνω από 2 συμμετέχοντες.

Μουσική κατά την αναμονή – Music on Hold

Όταν μία κλήση είναι σε αναμονή, ακούγεται μουσική.

Ταυτότητα Καλούντος – Caller ID

Δείτε ποιος σας καλεί πριν απαντήσετε.

Για οποιαδήποτε απορία μπορείτε να μας καλέσετε στο +30 210 2241 081 ή συμπληρώνοντας την

Καλέστε με
+
test
Καλέστε Με