χαρακτηριστικα
Δυνατότητες τηλεφωνικού κέντρου vPbx
Ring Groups
Ομάδες από συσκευές που δέχονται τις ίδιες κλήσεις ταυτόχρονα ή με πολιτική προτεραιότητας
Time Conditions
Αυτόματη δρομολόγηση των κλήσεων ανάλογα με την ώρα και την ημέρα
Call Queues
Διαχείριση ουράς εισερχόμενων κλήσεων με σειρά προτεραιότητας και προκαθορισμένη κατεύθυνση κλήσεων σε διαθέσιμο αντιπρόσωπο συγκεκριμένου τμήματος
Τηλεφωνητής – Voicemail
Δωρεάν υπηρεσία τηλεφωνητή η οποία στέλνει τα φωνητικά σας μηνύματα στο email που θέλετε.
Αναμονή Κλήσης – Call Waiting
Η υπηρεσία σας ενημερώνει για επιπλέον εισερχόμενες κλήσεις κάτα την διάρκεια μίας συνομιλίας.
Καταγραφή Κλήσεων
Δυνατότητα καταγραφής κλήσεων για εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις
Φωνητικό Μενού (IVR)
Το Φωνητικό Μενού ή IVR επιτρέπει στους καλούντες να αλληλεπιδρούν με το VPBX πατώντας πλήκτρα στο δικό τους τηλέφωνο. Αυτό σημαίνει ότι οι καλούντες μπορούν να καθοδηγήσουν τις κλήσεις τους στο σωστό τμήμα που επιθυμούν να συνδεθούν.
Τηλεφωνικές Συνδιαλέξεις – Conferences
Σας επιτρέπει να κάνετε συνομιλίες με παραπάνω από 2 συμμετέχοντες.
Μουσική κατά την αναμονή – Music on Hold
Όταν μία κλήση είναι σε αναμονή, ακούγεται μουσική.
Ταυτότητα Καλούντος – Caller ID
Δείτε ποιος σας καλεί πριν απαντήσετε.